- 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Kurumlararası Yatay Geçiş Başvuru Sonuçları
- 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Yatay Geçiş Kontenjanları Başvuru ve Değerlendirme Takvimi
- Mezuniyet İki Ders Sınav Tarihleri
- Yeni Kayıt Yaptırmayı Düşünen Öğrencilerimizin Dikkatine!
- 2025-2026 Merkezi Yerleştirme Puanına göre (Ek madde-1) Yatay Geçiş Takvimi ve Kontenjanları
- 2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı Bütünleme Sınav Tarihleri Güncellendi
2024 - 2025 Kısmi Zamanlı Öğrenci İş Başvuruları Başlamıştır
Değerli Öğrencilerimiz;
2024 - 2025 Akademik Yılı Kısmi Zamanlı Öğrenci alımı başvuruları 21 Ekim 2024 Pazartesi tarihinde başlayıp 30 Ekim 2024 Çarşamba günü mesai bitimine kadar iş başvurularını “ kzo.odu.edu.tr/basvuru ” adresinden çevrim içi (online) yapacaklardır. Çevirim içi (Online) başvuru dışında bir başvuru kabul edilmeyecektir. Öğrenciler sadece bir iş ilanına başvuruda bulunabileceklerdir.
Başvuru ekranında gerekli tüm bilgilerin yazılması ve başvuruyu tamamladıktan sonra, başvuru formunun çıktısını alarak imzaladıktan sonra iş başvurusunda bulunduğu birime elden teslim etmesi gerekmektedir.
Kısmi zamanlı olarak çalışmaya hak kazanan öğrenciler çalışma süreleri en fazla günlük 5 saat, haftalık 15 saat, aylık 40 saattir. Bir saatlik çalışma karşılığı ödenecek ücret brüt 35,00 TL’dir.
GENEL BAŞVURU ŞARTLARI
Yüksek Öğretim Kredi ve Yurtlar Kurumu tarafından kendilerine burs verilmekte olan veya burs alma şartlarına haiz öğrencilere öncelik verilmek suretiyle aşağıda belirtilen şartları taşıyan öğrenciler Üniversitemizde kısmi zamanlı öğrenci olarak geçici işlerde çalıştırılabilirler.
• Tezsiz yüksek lisans ve özel öğrenci hariç olmak üzere, Ordu Üniversitesinde kayıtlı öğrencisi olmak,
• Disiplin cezası almamış olmak,
• Yetim maaşı ve nafaka hariç asgari ücret düzeyinde bir gelire sahip olmamak,
• Çalıştırılacak iş için gerekli bilgi, beceri ve yeteneğe sahip olmak,
• Kayıt donduran öğrenci ve yabancı uyruklu öğrenci olmamak,
• Normal eğitim-öğretim süresi içerisinde öğrenim görüyor olmak,
• Kısmi zamanlı çalıştırılan öğrenci ile Üniversitemiz arasında yapılan sözleşmeye aykırılık nedeniyle sözleşmesi feshedilmemiş olmak.
• Deprem, sel gibi doğal afetlerden zarar gördüğünü, birinci dereceden şehit veya gazi yakını olduğunu belgeleyen öğrenciler ile engelli öğrencilere öncelik tanınır.
Başvurusu kabul edilen Asil ve Yedek Öğrenci İsim Listesi, öğrencilerin işe giriş işlemlerinin yapılacağı tarihler ve gerekli belgeler daha sonra web sayfasında ilan edilecektir.